Міністерство
освіти і науки України
Відділ
освіти Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Покровська
ЗШ І-ІІІ ступенів
на тему:
«English
Traditions»
Виконала вчитель
англійської мови
Волк Є.Г.
Позакласний захід №2
Назва заходу: «English Traditions»
Форма: Брейн-ринг
Клас: 9-10 клас
Мета: виховувати та підтримувати у школярів мотивацію до
оволодіння іноземною мовою; розширити знання учнів про культуру країни, мова
якої вивчається; формувати лінгвокраїнознавчу компетенцію школярів, розвинути в
учнів навички слухання та говоріння; розвинути в учнів логічне мислення та
пам'ять.
Наочність: фотографії, мультимедійний проектор, матеріали для
презентації та картинки, атрибути свят.
Контингент учасників: учні 9-10 класи
Тривалість: 45 хв
Місце проведення: 10 клас.
Хід заходу
1. Етап підготовки
•
підбір запитань до гри, які відповідають вивченій темі;
•
підготовка сценарію брейн-ринга;
•
розробка наочних матеріалів;
•
вибір учасників - для участі відібрані учні 9-11 го класів, рівень знань яких відповідає рівню складності
гри.
2. Сценарій проведення заходу:
Teacher: Good morning,
dear pupils, jury, our teams and guests! You are welcome to the intellectual
English contest. The aim of our meeting is to show the students’ knowledge not
only of English, but about the Literature and Geography as well, to widen the
outlook and encourage students to speak. Our topic is English Traditions. Now
I’d like to introduce our jury to you…
Teacher: Today two teams
take part in our competition: the first team is represented by pupils of the
eighth and ninth form. Let’s greet them (team names itself and tells their
slogan).
Teacher: The second team
is the pupils of eleventh form. They are … (team names itself and tells their
slogan).
Round
1
Teacher: The first
contest is “How much do you know about the English Traditions”. You have to
answer the questions. For every right answer you will get 1 point to your
score.
Questions:
•
When do we celebrate New Year? (31 of December)
•
Does Christmas in Ukraine and England coincide? (no)
•
What are the most popular holidays in Great Britain?
Name them. (Halloween, Thanksgiving, Easter, Christmas, New year)
•
What traditions are connected with Christmas in
Ukraine? (singing carols)
•
When do we celebrate Christmas? (7 of January)
•
Could you please translate the word “carols” into
Ukrainian? (колядки)
•
How do English families prepare for Christmas holiday?
(buy presents, decorate New Year Tree, bake turkey, prepare pudding)
•
What is the national costume of Scotland? (the kilt)
•
What is the emblem of Easter? (the rabbit)
•
What is the
British national drink? (tea)
•
What is the national dish of the Britain? (pudding)
•
What
is the traditional Christmas meal?(turkey)
•
This
holiday is very popular among young and not young people. They send cards, give
presents such as a bar of chocolate, roses.( Valentine's Day)
Round 2
Teacher: The second
contest is to make up a puzzle. You will be given the puzzles of flag of
English-speaking countries. Please, make up the pieces of puzzles. You have 2
minutes for it. Every flag is a point for your team.
Round
3
Teacher: Now, let us
relax a little bit and listen to the song. Teams, your task is to write down
the missing words on your papers. We will hear it for 2 times, be attentive,
please.
JINGLE
BELLS
Dashing (1) …
the snow
(2) … a one
horse open sleigh
(3) … the fields
we go
Laughing all the
way
Bells (4) … bob
tails ring
Making spirits
bright
What fun it is
(5) … laugh and sing
A sleighing song
tonight
Oh, jingle
bells, jingle bells
Jingle all the
way
Oh, what fun it
is (6) … ride
(7) … a one horse open sleigh
Jingle bells,
jingle bells
Jingle all the
way
Oh, what fun it
is to ride
In a one horse
open sleigh
A day or two ago
I thought I'd
take a ride
And soon Miss
Fanny Bright
Was seated (8)
… my side
The horse was
lean and lank
Misfortune
seemed his lot
And then we got
upset
Oh, jingle
bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it
is to ride
In a one horse
open sleigh
Jingle bells,
jingle bells
Jingle
(10) … the way
Oh, what fun it
is to ride
In a one horse
open sleigh yeah
Answers
1. Through
2. In
3. Over
4. On
5. To
6. To
7. In
8. By
9. Into
10.
All
Round 4
Teacher: the forth
contest is to guess the holiday. You will be shown some photos and your task is
to tell me what is the name of the holiday. Every right answer will give you
one point.

1)
Christmas
2)
Halloween
3)
Easter
4)
Valentine's Day
5)
Pancake week
Mardi Gras
Mardi Gras
6)
Thanksgiving Day
Round 5
Teacher: The next
contest for you is a test. You have only 3 minutes to do it.
Questions:
1. What
is the Scottish national costume for men?
a)
the
tuxedo
b)
the
black uniform
c)
the kilt
d)
the
bearskin
2. What
is the most popular drink in Britain?
a)
apple
juice
b)
tea
c)
milk
d)
coffee
3. What do the
children usually do at Halloween?
a)
“trick or treat”
b)
“sing
or dance”
c)
“give
or take”
d)
“cry
or laugh”
4. What
is a “bank holiday”?
a)
the holiday on the bank of the river
b)
week-end
c)
public holiday
d)
summer
holiday
5.
What is the traditional Christmas song
called in Britain?
a) “Anthem”
b) “Auld
Lang Syne”
c) “Imagine”
d) “Jingle Bells”
6. When
is Halloween celebrated in the UK?
a)
on 31st October
b)
on 31st November
c)
on 31st September
d) on 31st January
7. Scottish surnames begin with…..
a) O`
b) Mac or Mc
c) de
d) La
Results:
Teacher: Our
competition has come to the end and we are thankful to our teams, participants
and jury. Please, tell me who is the winner? Thank you for the game!
Мета виховного заходу і ступінь її досягнення: головною метою проведення такого позакласного заходу є
підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови в школі, розширити знання
учнів про культуру країни, мова якої вивчається, формувати лінгвокраїнознавчу
компетенцію школярів, розвинути в учнів навички слухання та говоріння;
розвинути в учнів логічне мислення та пам'ять.
Крім
того, учні навчаться співпрацювати в командах для досягнення спільної мети, а
також конкурентоспроможності та впевненості у своїх силах та знаннях. Мета
заходу була максимально досягнутою.
Структура
виховного заходу: Брейн-ринг є заходом,
спрямованим на розвиток інтересу серед школярів до вивчення іноземної мови.
Захід можна охарактеризувати як одиничний, груповий.
Методична організація заходу: основною характеристикою проведеного позакласного заходу
є елемент змагання, в ході якого учні активізують свої здібності іншомовного
спілкування для здобуття перемоги. Елементи художнього виконання та
перевтілення дійових осіб відсутні у структурі заходу.
Зміст позакласної роботи. Підготовчий період: умови завдань для конкурсів готуються практикантом
вчителемі вивченого учнями матеріалу. Під час підготовчого періоду відбувається
відбір учасників гри. Дійовими учасниками заходу є ведучий та учні, з яких по 6
учнів з класу беруть активну участь у заході, решта є спостерігачами та
вболівальниками. Загальна кількість залучених дійових учасників-школярів
складає приблизно 25% від загальної кількості учнів у класах. Під час
проведення заходу в учнів активізується мислення та англомовна мовленнєва
діяльність, що сприяє концентрації та поглибленню їхніх знань. Учні показали
хороші знання англійської мови під час вікторини.
Проведення заходу: приміщення, де проводиться захід, оформлено таким чином,
що посередині класу знаходяться два стола для команд учасників, навколо - місця
для вболівальників. Ліворуч знаходиться стіл для журі. Перед глядачами
знаходиться оформлена дошка та дошка для проектора. Конкурентний характер гри,
прагнення до перемоги вносить емоційний елемент, що посилює зацікавленість
учнів в участі та спонукає до сумлінної підготовки. Внесенню емоційного елементу
у проведення заходу сприяють яскраві декорації та фонова музика, що створюють
атмосферу святковості. Варто також відзначити і підготовку учнів-учасників
команд: учні ґрунтовно підготувалися до вікторини, повторили вивчений матеріал
та відчувається додаткова підготовка з інших джерел літератури. Залучення
глядачів до діяльності відбувалося за допомогою конкурсу, підготовленого для
глядачів, що могли покращити результати гри їх команд. Глядачі позитивно
реагували на те, що відбувалося у залі та підтримували своїх фаворитів
речівками та плакатами. Усі місця для глядачів були заповненими. На вікторині
також були присутні і вчителі англійської мови, що виконували роль журі.
Підсумковий період: підсумки
змагання підбиваються відповідно до кількості здобутих командою балів за
правильні відповіді. Журі проголошує команду-переможця. Після підбиття
підсумків вікторини, відбувається нагородження переможців дипломами за знання
англійської мови та культури святкування англійських свят, а також
відзначаються учні, що допомагали командам у підготовці до вікторини. Команда
переможених нагороджується дипломами-заохоченнями до кращого вивчення
англійських традицій. Подяка усім гостям та присутнім.