Menu

Брейн-ринг

Міністерство освіти і науки України
Відділ освіти Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Покровська ЗШ І-ІІІ ступенів

на тему:
«English Traditions»


Виконала вчитель англійської мови
Волк Є.Г.
 
Позакласний захід №2
Назва заходу: «English Traditions»
Форма: Брейн-ринг
Клас: 9-10 клас
Мета: виховувати та підтримувати у школярів мотивацію до оволодіння іноземною мовою; розширити знання учнів про культуру країни, мова якої вивчається; формувати лінгвокраїнознавчу компетенцію школярів, розвинути в учнів навички слухання та говоріння; розвинути в учнів логічне мислення та пам'ять.
Наочність: фотографії, мультимедійний проектор, матеріали для презентації та картинки, атрибути свят.
Контингент учасників: учні 9-10 класи
Тривалість: 45 хв
Місце проведення: 10 клас.



Хід заходу
1. Етап підготовки
         підбір запитань до гри, які відповідають вивченій темі;
         підготовка сценарію брейн-ринга;
         розробка наочних матеріалів;
         вибір учасників - для участі відібрані учні 9-11 го класів, рівень знань яких відповідає рівню складності гри.
2. Сценарій проведення заходу:

Teacher: Good morning, dear pupils, jury, our teams and guests! You are welcome to the intellectual English contest. The aim of our meeting is to show the students’ knowledge not only of English, but about the Literature and Geography as well, to widen the outlook and encourage students to speak. Our topic is English Traditions. Now I’d like to introduce our jury to you…

Teacher: Today two teams take part in our competition: the first team is represented by pupils of the eighth and ninth form. Let’s greet them (team names itself and tells their slogan).
Teacher: The second team is the pupils of eleventh form. They are … (team names itself and tells their slogan).


 Round 1
Teacher: The first contest is “How much do you know about the English Traditions”. You have to answer the questions. For every right answer you will get 1 point to your score.
 
Questions:
         When do we celebrate New Year? (31 of December)
         Does Christmas in Ukraine and England coincide? (no)
         What are the most popular holidays in Great Britain? Name them. (Halloween, Thanksgiving, Easter, Christmas, New year)
         What traditions are connected with Christmas in Ukraine? (singing carols)
         When do we celebrate Christmas? (7 of January)
         Could you please translate the word “carols” into Ukrainian? (колядки)
         How do English families prepare for Christmas holiday? (buy presents, decorate New Year Tree, bake turkey, prepare pudding)
         What is the national costume of Scotland? (the kilt)
         What is the emblem of Easter? (the rabbit)
          What is the British national drink? (tea)
         What is the national dish of the Britain? (pudding)
         What is the traditional Christmas meal?(turkey)
         It is one of the best holidays for children. They dress as witches and ghosts.(Hallowe'en)
         The traditional colors of this holiday are red and green.( Christmas)
         This holiday is a family holiday celebrated in November.(Thanksgiving Day)
         When do Americans celebrate Independence Day?( 4.07)
         This holiday is very popular among young and not young people. They send cards, give presents such as a bar of chocolate, roses.( Valentine's Day)
Round 2
Teacher: The second contest is to make up a puzzle. You will be given the puzzles of flag of English-speaking countries. Please, make up the pieces of puzzles. You have 2 minutes for it. Every flag is a point for your team.
 






 Round 3
Teacher: Now, let us relax a little bit and listen to the song. Teams, your task is to write down the missing words on your papers. We will hear it for 2 times, be attentive, please.
JINGLE BELLS
Dashing (1) … the snow
(2) … a one horse open sleigh
(3) … the fields we go
Laughing all the way

Bells (4) … bob tails ring
Making spirits bright
What fun it is (5) … laugh and sing
A sleighing song tonight

Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is (6) … ride
(7)  … a one horse open sleigh

Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh

A day or two ago
I thought I'd take a ride
And soon Miss Fanny Bright
Was seated (8) …  my side

The horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
We got (9) …  a drifted bank
And then we got upset

Oh, jingle bells, jingle bells

Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh

Jingle bells, jingle bells
Jingle (10) … the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh yeah

Answers
1.  Through
2.  In
3.  Over
4.  On
5.  To
6.  To
7.  In
8.  By
9.  Into
10. All

Round 4
Teacher: the forth contest is to guess the holiday. You will be shown some photos and your task is to tell me what is the name of the holiday. Every right answer will give you one point.





















1)      Christmas
2)      Halloween
3)      Easter
4)      Valentine's Day
5)      Pancake week 
Mardi Gras
6)      Thanksgiving Day

Round 5
Teacher: The next contest for you is a test. You have only 3 minutes to do it.
Questions:
1.     What is the Scottish national costume for men?
a)     the tuxedo 
b)    the black uniform 
c)     the kilt 
d)    the bearskin
2.     What is the most popular drink in Britain?
a)     apple juice  
b)    tea
c)     milk
d)    coffee
3.     What do the children usually do at Halloween?
a)     “trick or treat”
b)    “sing or dance”
c)     “give or take”
d)    “cry or laugh”
4.     What is a “bank holiday”?
a)     the holiday on the bank of the river 
b)    week-end
c)     public holiday 
d)    summer holiday
5.     What is the traditional Christmas song called in Britain?
a)  “Anthem” 
b)  “Auld Lang Syne” 
c)   “Imagine” 
d)  “Jingle Bells”

6.  When is Halloween celebrated in the UK?
a)     on 31st October 
b)    on 31st November
c)      on 31st September 
     d) on 31st January
      7. Scottish surnames begin with…..
a) O
b) Mac or Mc 
c) de 
d) La
Results:
Teacher: Our competition has come to the end and we are thankful to our teams, participants and jury. Please, tell me who is the winner? Thank you for the game!
Мета виховного заходу і ступінь її досягнення: головною метою проведення такого позакласного заходу є підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови в школі, розширити знання учнів про культуру країни, мова якої вивчається, формувати лінгвокраїнознавчу компетенцію школярів, розвинути в учнів навички слухання та говоріння; розвинути в учнів логічне мислення та пам'ять.
         Крім того, учні навчаться співпрацювати в командах для досягнення спільної мети, а також конкурентоспроможності та впевненості у своїх силах та знаннях. Мета заходу була максимально досягнутою.
 Структура виховного заходу: Брейн-ринг є заходом, спрямованим на розвиток інтересу серед школярів до вивчення іноземної мови. Захід можна охарактеризувати як одиничний, груповий.
Методична організація заходу: основною характеристикою проведеного позакласного заходу є елемент змагання, в ході якого учні активізують свої здібності іншомовного спілкування для здобуття перемоги. Елементи художнього виконання та перевтілення дійових осіб відсутні у структурі заходу.
Зміст позакласної роботи. Підготовчий період: умови завдань для конкурсів готуються практикантом вчителемі вивченого учнями матеріалу. Під час підготовчого періоду відбувається відбір учасників гри. Дійовими учасниками заходу є ведучий та учні, з яких по 6 учнів з класу беруть активну участь у заході, решта є спостерігачами та вболівальниками. Загальна кількість залучених дійових учасників-школярів складає приблизно 25% від загальної кількості учнів у класах. Під час проведення заходу в учнів активізується мислення та англомовна мовленнєва діяльність, що сприяє концентрації та поглибленню їхніх знань. Учні показали хороші знання англійської мови під час вікторини.
Проведення заходу: приміщення, де проводиться захід, оформлено таким чином, що посередині класу знаходяться два стола для команд учасників, навколо - місця для вболівальників. Ліворуч знаходиться стіл для журі. Перед глядачами знаходиться оформлена дошка та дошка для проектора. Конкурентний характер гри, прагнення до перемоги вносить емоційний елемент, що посилює зацікавленість учнів в участі та спонукає до сумлінної підготовки. Внесенню емоційного елементу у проведення заходу сприяють яскраві декорації та фонова музика, що створюють атмосферу святковості. Варто також відзначити і підготовку учнів-учасників команд: учні ґрунтовно підготувалися до вікторини, повторили вивчений матеріал та відчувається додаткова підготовка з інших джерел літератури. Залучення глядачів до діяльності відбувалося за допомогою конкурсу, підготовленого для глядачів, що могли покращити результати гри їх команд. Глядачі позитивно реагували на те, що відбувалося у залі та підтримували своїх фаворитів речівками та плакатами. Усі місця для глядачів були заповненими. На вікторині також були присутні і вчителі англійської мови, що виконували роль журі.  
Підсумковий період: підсумки змагання підбиваються відповідно до кількості здобутих командою балів за правильні відповіді. Журі проголошує команду-переможця. Після підбиття підсумків вікторини, відбувається нагородження переможців дипломами за знання англійської мови та культури святкування англійських свят, а також відзначаються учні, що допомагали командам у підготовці до вікторини. Команда переможених нагороджується дипломами-заохоченнями до кращого вивчення англійських традицій. Подяка усім гостям та присутнім.