Батьківські збори № 2
Дата: 30.12.20 н.р. 5 КЛАС
Тема: Аналіз роботи за І семестр.
1) 1) Відвідування учнів школи.
Ознайомтеся
з алгоритмом дій пропуску занять. Записки приймаю тільки встановленого зразка.
2) Розмова
про КОВІД-19.
1.1.Завжди
будьте готові до розмови з дитиною. Діти вже все розуміють, та багато чого
знають про вірус. Але не все. Тому найкращий захист – ваша чесність і
відкритість в даному питанні. Подумайте, що й скільки вони зрозуміли після
перегляду відео, адже ви знаєте їх краще за будь-кого.
1.2. Батькам на
час КОВІД-19.
3)
Вживання ненормативної лексики дітьми у школі і вдома.
У
віці 8-12 років діти, як правило, вже знають, де можна лаятися, а де не можна.
У цей період ненормативна лексика часто використовується ними для
самоствердження серед однолітків – щоб швидше влитися в колектив і здаватися
дорослішими. Вибираючи такий стиль поведінки, вони відчувають себе впевненіше і
думають, що так можна змусити себе поважати і боятися.
ЯК
ВІДІВЧИТИ ДИТИНУ ВЖИВАТИ НЕНОРМАТИВНУ ЛЕКСИКУ?
Встановіть причину появи лайливих слів
Можливо, у вашій сім’ї є родич, який використовує лайливі
слова в повсякденному житті. Поговоріть з ним, наполегливо переконуючи його в
необхідності припинити їх вживання при дітях. Якщо виною всьому сторонні люди,
мову яких дитина випадково почула на вулиці або в магазині, поясніть, що це
невиховані люди, і не варто брати з них приклад. Якщо заборонені слова були
запозичені у однолітків, постарайтеся звести до мінімуму спілкування з цими
дітьми, або серйозно поговоріть з їх батьками, щоб вони прийняли належних
заходів.
Слідкуйте за своєю мовою
Не вживайте ненормативну лексику при дітях. Пам’ятайте,
що саме ви формуєте особистість дитини, її звички і спосіб життя. Навчіть її
висловлювати свої сильні почуття іншими, не лайливими словами. Підтримуйте в
родині доброзичливі відносини, оскільки взаєморозуміння і тепла атмосфера є тим
середовищем, в якому ненормативна лексика не потрібна.
4) Мотивація в дистанційному
навчанні
Одним з найважливіших
факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Велику частину часу онлайн-учень проводить в
самостійному освоєнні матеріалу. Для цього необхідні концентрація уваги,
наполегливість, бажання вчитися.
У дистанційному навчанні багато видів традиційної
мотивації працюють не так ефективно, як в традиційній школі. Але деякі,
навпаки, набувають особливого значення. Ось на них і слід спиратися батькам і педагогам.
Що традиційно мотивує
дитину у навчанні?
• Хороші оцінки.
• Схвалення.
• Успіх.
• Заохочення батьків та педагогів. Подарунки та
бонуси.
• Перспектива випередити або наздогнати однолітків.
• Страх.
• Прогнози на майбутній успіх чи невдачу в житті
та кар'єрі.
• Радість пізнання.
• Можливість самореалізації.
Усвідомлена
(когнітивна) мотивація
У дистанційному навчанні головну роль грає
когнітивна мотивація. Тобто мотивація усвідомленої дії. Коли дитина виконує
роботу не через страх і не для того, щоб виділитися з ряду однолітків або
отримати винагороду, а для того, щоб отримати знання. Стати розумнішими,
розширити свої горизонти, піднятися в своєму особистісному розвитку.
Це найбільш складна мотивація для дитини, який ще
не усвідомлює себе самостійною особистістю, не розуміє свого місця в соціумі,
не розуміє, як знання з біології або фізики можуть допомогти йому стати
успішним і щасливим. Тому
завдання вчителя знайти ці стимули. Підвищити його мотивацію.
Як мотивувати дитину
до самостійної роботи і навчання?
Учень завжди більше зацікавлений в тому навчанні,
яке йому подобається і яке демонструє його успішність. Він може задати питання:
«Для чого потрібно вчитися?»
«Якщо будеш добре вчитися, я тобі куплю ... я тобі
дозволю ... я тобі дам ... ти зможеш ... « – так батьки іноді залучають своє
чадо в мережі навчання. На жаль, діти не сприймають прислів'я «Без праці не
виловиш і рибку зі ставка», з тієї простої причини, що їм не потрібно працювати
для видобутку рибки. Навіщо напружуватися? Все у них є. І смачна їжа, і
розваги, і улюблені іграшки, і престижні гаджети. Батьки не дають їм можливості мріяти, вони швидко і без
проблем здійснюють будь-яке дитяче бажання. Це
неправильно, тому що знецінює бажане.
Те, що дається легко і завжди доступно, ніколи не стане предметом боротьби
за його володіння.
Звичайно, мотивувати дитину можна і за допомогою матеріальних стимулів, і
за допомогою обіцянки нових можливостей, які дитина отримає в обмін на свої
успіхи в навчанні. Це можуть бути досить сильні стимули, але вони тимчасові.
Коли дитина досягне покупки планшета, велосипеда, скутера і т.ін., він
перестане вчитися. Тобто для того, щоб він продовжував навчання, батькові
доведеться знаходити нову приманку. Матеріальний стимул мотивує на досягнення
ситуативного результату. А нам потрібно домогтися того, щоб мотивація була
стійкою, внутрішньої і не залежала від наявності велосипеда і інших цікавих
гаджетів.
Які внутрішні
мотиватори можна використовувати?
• Отримання знань потрібно для здійснення мрії.
• Отримання знань робить тебе самостійним.
• Отримання знань розширює простір твого існування.
• Отримання знань допоможе тебе знайти своє місце
в житті, своє покликання.
• Отримання знань навчить тебе бути щасливим.
• Отримання знань приносить людині впевненість у
собі, радість, щастя.
5) Безпечні зимові канікули
Передивіться з дітьми відео з правилами поведінки під час зимових канікул.
А ТЕПЕР ПРОШУ ПЕРЕЙТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ ТА ВЗЯТИ УЧАСТЬ В АНКЕТУВАННІ.