Menu

Тиждень англійської мови

Покровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів





Автор: Волк Євгенія Геннадіївна



2015-2016 н.р.
Тиждень англійської мови


Мовленнєво-розумова діяльність – єдиний процес творення думки та мовлення – складає підґрунтя для спілкування. Оволодіння учнями основами спілкування є практичною метою вивчення іноземної мови у школі. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від  вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й  визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет.  









 План проведення тижня англійської мови
День
Заходи
Відповідальний
Клас
Понеділок
1.   Шкільна радіолінійка (оголошення плану проведення тижня англійської мови).
2.   День ребусів.
Оргомітет

Волк Є.Г.


                4-11 кл.
Вівторок
1.     Розважально-пізнавальна гра «Traveling to English
2.     Відео-урок «Велика Британія»

Волк Є.Г.

Волк Є.Г.
4 кл.

      5 кл.
Середа
1.   Конкурс малюнків «Моя улюблена казка».

Волк Є.Г.
2-3 кл.

Четвер
1.     Конкурс знавців: «English speaking countries in questions and puzzles».


Волк Є.Г.
8-11 кл.

П’ятниця
1.   Підведення підсумків тижня англійської мови.
2.   Оголошення результатів.
Волк Є.Г.





День ребусів



 





Розважально-пізнавальна гра “Traveling to English” для учнів 4 класів
Мета та завдання:
-         створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
-         повторити та закріпити вивчений матеріал;
-         вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.
„Подорож” проводиться з учнями 4 класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує   маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.
Хід гри
Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!
Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню,  пропонується інша мелодія.  
Station 2: “Phonetics
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [
spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]
Station 3: “Reading
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.  

 Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.
Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.  
Station 4: “Poetical
Розкажіть вірш англійською мовою. 

The dog What I can do
I have a dog. His name is Pat.
He can do this, he can do that.
Look at my dog! Tricks he can do.
I love my dog. He loves me too.
I can skip and play football,
Hockey, tennis, basketball.
I can jump and I can run,
I can have a lot of fun.
Station 5: “Grammatical”
І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are) ІІ. Знайдіть і виправте помилку
1. I …a pupil.
2.
You … from England.
3
. My dad … tall and strong.
4
. My mum … very good.
5
. This dog … fat.
6
. We …big.
7
. Pete and Bob … students.
1. Ann and Mike is pupils.
2
. We English are.
3
. I have five book.
4
. They has two stars.
5
. What is your names?
6
. I see one dogs.
7
. Pete run in the park.
Station 6: “Lexical
Продовжити перелік слів за темами (усно):  
 1. dog … 2. red … 3. read …
Можна приготувати малюнки за темами та  запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.    
Station 7: “Riddles”
 Відгадайте загадки.
1.     I live in a hot country.
I am big.
I give people milk.
I have a hump (
горб) on my back
What am I?
(a camel)
2.     The teachers writes
On me with chalk, (
мел)
My face is black,
I cannot talk,
What am I?
(a blackboard)
Station 8: “Dialogue”
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”
Station 9: “Conversation”
Складіть розповідь за малюнком.  
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.
Station 10: “Crossword
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).
k
r
e
d
a
j
l
a
y
d
b
b
r
o
e
k
s
g
r
e
y
l
r
f
g
r
e
e
n
m
l
c
a
o
k
i
g
a
t
b
v
l
p
c
w
b
l
u
e
n
n
b
o
i
k
n
i
g
z
j
n
g
y
w
n
i
f
q
c
w
h
s
t
e
o
k
p














English speaking countries in questions and puzzles
(конкурс для учнів 8-11 класів)
Конкурс пропонується  в рамках тижня англійської мови та передбачає систематизацію та актуалізацію знань учнів з країнознавчих тем, підвищує інтерес до вивчення англійської мови. Матеріал охоплює такі країни, як Великобритания, США, Канада, Австралія, Нова Зеландія. 
Правила проведення конкурсу:
На загальношкільному стенді вивішуються запитання. Кожен клас має можливість розв’язати завдання та надати відповіді членам журі, імена яких було оголошено на радіолінійці на початку тижня проведення англійської мови. Переможцем вважається той клас, учні якого першими дали правильні відповіді на запитання. Результати конкурсу оголошуються в кінці тижня.  
THE UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND
1. Where is the United Kingdom situated?
2. What is the area of the United Kingdom?
3. What countries does it consist of?
4. What is the highest mountain on the British Isles?
5. What is the longest river?
6. What is the highest mountain in Wales?
7. What is the northern part of Scotland called?
8. What is the population of the United Kingdom?
9. How many people live in London?
10. What industry is developed in South Wales?
11. What kind of state is the United Kingdom?
12. What houses does the British parliament consist of?
13. What are the main political parties?
14. Who chooses the Cabinet of Ministers?
15. What is the flag of the United Kingdom called?
THE UNITED STATES OF AMERICA
1. Where is the USA situated?
2. What area has the USA?
3. What mountains are there in the country?
4. What is situated between the Cordilleras and the Appalachian mountains?
5. What are the main rivers?
6. What kind of climate is there in the USA?
7. What is the population of the USA?
8. How many states are there in the USA?
9. What kind of state is the USA?
10. Who is the head of the state?
11. What is the capital of the USA?
12. What are the main parties?
13. What is the financial & business centre of the country?
14. When is Thanksgiving Day celebrated?
15. When is Independence Day celebrated?

CANADA
1. What is the capital of Canada?
2. What is the area of Canada?
3. Where is Canada situated?
4. What is Canada rich in?
5. What is the population of Canada?
6. What are the most important cities?
7. What are Canada’s largest ports?
8. What are the largest lakes in Canada?
9. What mountains are there in Canada?
10. What are the longest rivers?
11. What is the largest island in the north of Canada?
12. What kind of state is Canada?
13. How many provinces and territories does it consist of?
14. What houses does the Federal Parliament consist of?
15. What are Canada’s main agricultural products?

KEYS
THE UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND
1. On the British Isles.
2. Over 244,000 square kilometres.
3. England, Scotland, Wales and Northern Ireland.
4. Ben Nevis.
5. The Severn.
6. Snowdon.
7. Highlands.
8. Over 57 million people.
9. More than 9 million.
10. Coal-mining.
11. Constitutional monarchy.
12. The House of Lords and the House of Commons.
13. The Conservative and Labour Parties.
14. The Prime Minister.
15. The Union Jack.

THE UNITED STATES OF AMERICA
1. In the central part of the North American Continent.
2. Over nine million square kilometres.
3. The Cordillera, the Rocky Mountains, the Appalachian.
4. The prairie and the Mississippi valley.
5. The Mississippi, the Colorado, the Columbia.
6. Several different climatic regions.
7. More than 236 million people.
8. Fifty states.
9. A federal republic.
10. The president.
11. Washington, D.C.
12. The Democratic and Republican Parties.
13. New York.
14. The fourth Thursday in November.
15. The fourth of July.
CANADA
1. Ottawa.
2. Nearly 10 million square kilometres.
3. In the northern part of the North American continent.
4. Metal ores, oil and gas.
5. Over 24 million people.
6. Montreal, Toronto, Edmonton, Hamilton, Winnipeg, Quebec.
7. Vancouver, Montreal, Halifax.
8. The Great Lakes Superior, Huron, Erie and Ontario, Great Bear Lake, Great Slave Lake and Lake Winnipeg.
9. The Rocky Mountains.
10. The Mackenzie, Yukon, St. Lawrence River.
11. Baffin Island.
12. A federal state and a member of the Commonwealth.
13. Ten provinces and two territories.
14. The Senate and the House of Commons.
15. Wheat, meat, some kinds of fruit and dairy products.